En tjej med en attityd, ett  jävlaranamma, envishet från helvetet och en personlighet man antingen hatar eller älskar.. That's it.

Sen jag slutade med mina antidepressiva för snart 2 veckor sen så har jag börjat må mycket bättre. 

-Mer impulsiv "på ett bra och kontrollerat sätt"
-Socialare
-Gladare, Spattig & skrattar tills de gör ont i hela kroppen
-Mera ork och mycket mer

En jävligt bra sammanfattning är: Loppan is back

Dom som inte känner hela mig, utan bara "känner mig" förstår inte riktigt vad det innebär. Dom vet inte heller om de är på ett possessivt eller negativt sätt. 
Jag tänker inte heller servera mig som en person på ett silverfat till dom som inte känner mig för att dom ska lära känna mig. 
Dessutom tänker jag inte låta nån jävel försöka förändra på min personlighet för att den inte passar.

If it does not fit, you can go to hell.
Not my loss

Kommentera

Publiceras ej