Jag är så lycklig just nu. Det känns verkligen som att ingenting kan få mig deprimerad..det spelar nästan ingen roll vad det gäller.
Tar bara dagarna som dom kommer, gör såna saker & umgås med personer som får mig att må bra.
 
 
Varför ska jag ödsla min energi och oroa mig för saker som jag inte kan göra nått åt?
Det är någonting jag börjar lära mig.. Att inte bry mig för mycket om alla andra än mig själv!
Jag kan inte rädda, ge råd eller hjälpa alla, men däremot kan jag hjälpa och rädda mig själv ifrån att falla.
 
En bra början på en ny vardag och ett nytt liv är att arbeta med mig själv.
Att arbeta med sig själv har en start men inget slut. Det finns alltid någonting som man måste arbeta med.
När man börjar se min förändring måste man fortsätta kämpa för att behålla sin styrka och uthållighet.
 
Min största styrka har alltid varit min envishet och min starka vilja i både gått och ont.
När jag har gett upp allt i perioder, suttit i skiten på nått sätt, varit nere i det svarta hålet, eller legat efter med en sån simpel sak som studier. Men jag alltid hittat tillbaka till min envishet och styrka som lätt mig tillbaka på rätt bana igen!
Min familj har fått stå ut med ett rent helvete många gånger, men det är även dom som har fått upp mig på fötter igen och det är jag evigt tacksam för.
 
Jag har fått lära mig mycket på den hårda vägen, men som jag har lyckats besegra och det har gjort mig till den jag är idag.
 
Jag är smart. Jag är vacker. Jag är underbar. Jag är klok. Jag är fin. Jag är vänlig. Jag är hjälpsam. Jag är kunnig. Jag är snabb.  Jag är en bra tjej. Jag har mycket kärlek i mig. Jag är varken sämre eller bättre. Jag har allt.
 
 
 
IBland måste man släppa kontrollen och öppna stängda dörrar oavsett hur rädd, sviken, arg eller ledsen man är.
Det kan vara en bit på vägen till att finna lyckan, slippa stressen och svar på frågor som har tyngt dig.
 
Damn right i like the life i live
Couse i went from negative to
POSETIVE

Kommentera

Publiceras ej