Ganska många gånger har jag frågat mig själv om min vardag styrs så pass mycket av mina mediciner eller inte? 
Men både igår och idag var det rätt glasklart att det är så när det gäller adhdn.
Har inte tagit nån medicin för det på 2 veckor och det har funkat jätte bra.. Fram tills nu.     

Så fort nån sa nått som ja tog på ett negativt sätt så vart det alla taggar ut på än gång och en massa fräs.
Skakar, svättas, adrenalin 2000 och tankar som går i 200 som jag knappt kan kontrollera. 
I såna lägen vill ja bara få ut min vrede och ilska. 
Men hur fan ska de gå till? 
Ja kan inte släppa allt och gå lös för en piss grej heller, som jag garanterat ångrar efteråt. 
Jag trivs skit bra utan medicinen, MEN skulle vilja ta bort den korta stubinen.

Jag utvecklas och lär mig mycket om mig själv i dagsläget som är jätte bra. 
Jag känner att jag verkligen är på rätt väg.
Det kommer att ta lång tid och vägen dit är lång, men jag vet att jag kommer klara av det!


Kommentera

Publiceras ej